הותקפו מעל 450 מטרות: 2 לוחמי צה"ל נפלו בקרבות

קובי פינקלר No Comments on הותקפו מעל 450 מטרות: 2 לוחמי צה"ל נפלו בקרבות
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הבוקר הותר לפרסום שמותיהם של שני לוחמי צה"ל שנפלו אמש בקרבות בעזה: רס״ם (מיל׳) קובי דבש הי"ד בן 41, מטבריה, לוחם בגדוד ההנדסה 271, חטיבת המחץ (14), נפל אתמול בקרב בדרום רצועת עזה. רס״ר (מיל׳) איל מאיר ברקוביץ הי"ד בן 28, מירושלים, לוחם בגדוד 699, עוצבת ׳חצי האש׳ (551), נפל אתמול בקרב בצפון רצועת עזה.

במהלך הלילה התמקדו תקיפות צה"ל בעזה בשלושה מוקדים עיקריים: מחנה נוסייראת, חאן יונס וג'בליה. התקיפות כללו ירי ארטילרי נרחב מאוד, מטוסי קרב ומסוקי קרב. בדקות האחרונות צה"ל תוקף מהקרקע ומהאוויר יעדי טרור בשכונות אל תופאח ואל דראג' בעזה, דיר אל בלאח, ומזרחית לחאן יונס.

ולסיכום היממה האחרונה: לוחמי צה"ל הפועלים בשטח הרצועה ממשיכים בקרבות עם מחבלים, באיתור והשמדת פירים תת קרקעיים, אמצעי לחימה ותשתיות טרור נוספות. ביממה האחרונה נתקפו מעל 450 מטרות מהאוויר מהים ומהיבשה.

כחלק מהפעילות של חטיבה 7 בחאן יונס, תא התקיפה של החטיבה הכווין מספר כלי טיס של חיל האוויר אשר חיסלו מחבלי חמאס רבים. גל התקיפות ארך כשעתיים והיה רציף וממוקד.

שלושה מחבלים שזוהו על ידי הלוחמים הותקפו על ידי כלי טיס מאוייש מרחוק. שניים מהמחבלים חוסלו והשלישי חשף את מיקומם של המחבלים הנוספים אשר הסתתרו במבנה צבאי בו התכוננו לבצע ירי רקטי לעבר כוחותינו.

video
play-sharp-fill

מכלול התקיפה היבשתי חיסל יחד עם כלי טיס של חיל האוויר, ברצף תקיפות אוויריות את המחבלים.

מדבריי מפקד סיוע האש של חטיבה 7, רב-סרן נ': ״העבודה העיקשת והמקצועית של אנשי סיוע האש בשיתוף כוחות החטיבה בשטח וכוחות חיל האוויר הביאה לסגירת המעגל במהירות – איתרנו וחיסלנו את כלל המחבלים באירוע".

כמו כן, ביממה האחרונה, כוחות רבים של זרוע הים תקפו באמצעות פגזים וחימוש מדויק תשתיות טרור ששימשו את הכוחות הימיים של ארגון הטרור חמאס במרכז ובדרום הרצועה, על מנת לפגוע בצורה נרחבת ביכולותיהם הימיות והמודיעניות.

video
play-sharp-fill

בין המטרות שנתקפו, אתרים צבאיים ומוצבים בהם פעלו מחבלי הארגון, עמדות תצפית ומחסנים בהם אוחסנו אמצעי לחימה.

הכוחות ממשיכים בשיתוף פעולה הדוק עם כוחות היבשה ותוקפים תשתיות טרור במרחבים הימיים.



0 תגובות